Tieto všeobecné obchodné podmienky („
Podmienky“) spoločnosti GoldSolutions s.r.o., so sídlom Pionýrů 839, 738 01 Frýdek-Místek, Česká republika, IČO: 29460522, DIČ: CZ29460522, zapísanej v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 55296, e-mail: info@mivali.sk, telefónne číslo: +421 220 512 000, upravujú vzájomné práva a povinnosti vás ako kupujúcich a nás ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („
Zmluva“) uzavretej prostredníctvom e-shopu na webovej stránke
www.mivali.sk.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú uvedené v Podmienkach ochrany osobných údajov.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako iste viete, komunikujeme prednostne na diaľku. Preto aj na našu Zmluvu sa vzťahuje, že sa využívajú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzavretá dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („
webové rozhranie E-shopu“).
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, na čom sme sa spoločne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v Našom E-shope, má táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.
-
NIEKTORÉ DEFINÍCIE
- Cena je peňažná čiastka, ktorú budete uhrádzať za Tovar;
- Cena za dopravu je peňažná čiastka, ktorú budete uhrádzať za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;
- Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
- Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
- Objednávka je Váš záväzný návrh na uzatvorenie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
- Vy ste osoba nakupujúca v Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
- Tovar je všetko, čo si môžete zakúpiť v E-shope.
-
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIA
- Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
- Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme preto považovať za správne a pravdivé.
- Ak nám v rámci Objednávky poskytnete akékoľvek vlastné súbory (najmä fotografie, grafiky, logá alebo iný obsah) určené na tlač, vyhlasujete a zaručujete, že ste oprávnení takéto súbory používať a že ich použitím na účely výroby objednaného Tovaru nedochádza k porušeniu práv tretích osôb, najmä autorských práv alebo práv k ochranným známkam. Za obsah a právnu bezvadnosť Vami poskytnutých súborov nesiete plnú zodpovednosť Vy ako kupujúci. V prípade, že by v súvislosti s ich použitím vznikla tretím osobám ujma, zaväzujete sa túto ujmu uhradiť a nahradiť Nám všetku škodu, ktorá by Nám v dôsledku použitia takýchto súborov vznikla. Vyhradzujeme si právo odmietnuť realizáciu Objednávky, ak máme dôvodné podozrenie, že Vami poskytnuté podklady porušujú právne predpisy alebo práva tretích osôb.
- Na našom E-shope taktiež poskytujeme prístup k hodnoteniam Tovaru vykonaným inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tým, že prepojujeme hodnotenie s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky a vieme tak overiť a dokázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.
-
UZATVORENIE ZMLUVY
- Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť výlučne v slovenskom jazyku.
- Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za využívanie týchto prostriedkov (najmä za pripojenie na internet), a teda od Nás nie sú účtované žiadne dodatočné poplatky nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky zároveň súhlasíte s využívaním prostriedkov diaľkovej komunikácie.
- Na to, aby mohla byť Zmluva uzatvorená, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:
- a) Informácie o nakupovanom Tovare (v E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
- b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie sa zadávajú v rámci procesu vytvárania Objednávky v používateľskom prostredí E-shopu, pričom údaje o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene sa generujú automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
- c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje, ktoré slúžia na doručenie Tovaru, najmä meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.
- Počas procesu vytvárania Objednávky môžete až do jej odoslania údaje meniť a kontrolovať. Objednávku dokončíte stlačením tlačidla „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“. Pred jeho stlačením je nutné, aby ste potvrdili, že ste sa oboznámili s týmito Podmienkami a súhlasíte s nimi. Bez tohto potvrdenia nebude možné Objednávku dokončiť. Potvrdenie a súhlas sa vykonáva označením príslušného zaškrtávacieho políčka. Po odoslaní budú všetky vyplnené údaje doručené priamo Nám.
- Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po jej doručení potvrdíme správou zaslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky ako príloha e-mailovej správy. Podmienky v znení platnom v deň odoslania Objednávky, teda v znení priloženom ako príloha potvrdzovacieho e-mailu, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením Objednávky dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami.
- Môže nastať situácia, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť – najmä v prípade, ak Tovar nie je dostupný alebo ak objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je dostupných alebo povolených na jednu Objednávku. O prípadnom maximálnom počte kusov budete vždy informovaní priamo v E-shope. Ak nastane dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám návrh na uzatvorenie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti pôvodnej Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzatvorená až v okamihu, keď tento návrh prijmete.
- V prípade, že sa v E-shope alebo v rámci Objednávky objaví zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať, a to ani v prípade, ak ste už dostali potvrdenie Objednávky a teda došlo k uzatvoreniu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a predložíme Vám nový návrh Zmluvy s opravenou Cenu. Nová Zmluva je uzatvorená v okamihu, keď tento návrh potvrdíte. Za zjavne chybnú Cenu sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá bežnej trhovej hodnote, chýba číslica alebo je uvedená nadmerná zľava spôsobená technickou chybou.
- Uzavretím Zmluvy Vám vzniká povinnosť uhradiť Celkovú cenu.
- V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Na poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, Tovar Vám bude poskytnutý so zľavou. Zľavové kódy a poukazy nie je možné kombinovať a možno ich uplatniť len jednorazovo na jednu objednávku. Nie je možné ich preplatenie v hotovosti.
-
CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
- Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a, samozrejme, aj v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, za ktorých je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých zákonných poplatkov.
- Úhradu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzatvorení Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
- a) Bankovým prevodom. Informácie potrebné na vykonanie platby Vám zašleme v potvrdení Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní.
- b) Platobnou kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay. Pri tomto spôsobe platby je Celková cena splatná do 7 dní.
- c) Na dobierku. V takom prípade platíte pri doručení Tovaru priamo kuriérovi. Celková cena je splatná pri prevzatí Tovaru.
- d) Apple Pay. Platba prebieha cez platobnú bránu GoPay. Celková cena je splatná do 7 dní.
- e) Google Pay (GPay). Platba prebieha cez platobnú bránu GoPay. Celková cena je splatná do 7 dní.
- Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude tiež fyzicky priložená k zásielke s Tovarom.
- Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až v okamihu, keď uhradíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom sa za uhradenie Celkovej ceny považuje moment pripísania sumy na Náš bankový účet, v ostatných prípadoch moment uskutočnenia platby.
-
DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI
- Tovar Vám bude doručený prostredníctvom jednej z prepravných spoločností SPS, GLS alebo Packeto, podľa výberu predávajúceho.
- Tovar je možné doručiť len v rámci územia Slovenskej republiky.
- Doba doručenia Tovaru závisí vždy od jeho dostupnosti, ako aj od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Tovaru Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je orientačná a môže sa líšiť od skutočnej dodacej lehoty. V prípade osobného odberu na výdajnom mieste Vás o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
- Po prevzatí Tovaru od prepravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu zásielky a v prípade akýchkoľvek poškodení alebo závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť prepravcovi aj Nám. V prípade, že obal nesie známky poškodenia alebo neoprávnenej manipulácie so zásielkou, nie ste povinní zásielku od prepravcu prevziať.
- V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa článku 5.4 týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň neprevzatím Tovaru nedochádza k odstúpeniu od Zmluvy medzi Nami a Vami. V takom prípade máme právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy alebo Tovar uskladniť na Vaše náklady. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, odstúpenie nadobúda účinnosť dňom, keď Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na náš nárok na úhradu Ceny za dopravu ani na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
- Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bol dohodnutý v Zmluve, ste povinný Nám nahradiť náklady spojené s týmto opakovaným doručovaním. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám zašleme na e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a tieto náklady sú splatné do 14 dní odo dňa doručenia e-mailu.
- Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu jeho prevzatia. V prípade, že Tovar neprevezmete (s výnimkou prípadov podľa čl. 5.4 týchto Podmienok), prechádza na Vás nebezpečenstvo škody v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto okamihu znášate všetky následky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
-
Ak Tovar nebol v E-shope označený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme Vás vždy informovať v prípade:
- a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám oznámime novú predpokladanú dobu dostupnosti alebo informáciu o tom, že dodanie Tovaru nebude možné;
- b) omeškania s dodaním Tovaru zo strany nášho dodávateľa, pričom Vám oznámime novú predpokladanú dobu doručenia.
-
PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
- Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 5.7 týchto Podmienok je Tovar bez vád, najmä že Tovar:
- a) zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
- b) je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete, a s ktorým sme vyjadrili súhlas;
- c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a návodmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
- d) je vhodný na účel, na ktorý sa Tovar tohto druhu bežne používa;
- e) množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam tovaru rovnakého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené Nami alebo inou osobou v rovnakom zmluvnom reťazci, najmä v reklame alebo na obale;
- f) je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
- g) zodpovedá kvalitou alebo vyhotovením vzorke alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzatvorením Zmluvy.
- Práva a povinnosti týkajúce sa zodpovednosti za vady Tovaru sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
- Ak má Tovar vadu, najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok uvedených v čl. 6.1 týchto Podmienok, môžete nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch. Pre najrýchlejšie vybavenie reklamácie nás prosím kontaktujte e-mailom na info@mivali.sk alebo na telefónnom čísle +421 220 512 000. Na reklamáciu môžete tiež využiť vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok.
- Pri uplatnení práva zo zodpovednosti za vady je potrebné uviesť, akým spôsobom chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu následne nemôžete bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s vami uplatneným právom zo zodpovednosti za vady.
- Ak má Tovar vadu, máte nasledujúce práva:
- a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru; alebo
- b) na odstránenie vady opravou Tovaru,
ak nie je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný. Pri posúdení primeranosti sa prihliada najmä na význam vady, hodnotu Tovaru bez vady a to, či je možné vadu odstrániť druhým spôsobom bez väčších ťažkostí pre Vás.
- Sme oprávnení odmietnuť odstrániť vadu, ak je odstránenie nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä vzhľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by mal Tovar bez vady.
- Zároveň máte právo na:
- a) primeranú zľavu z Ceny; alebo
- b) odstúpenie od Zmluvy,
ak:
- a) sme vadu odmietli odstrániť alebo sme ju neodstránili v súlade s právnymi predpismi,
- b) sa vada opakovane vyskytne,
- c) ide o podstatné porušenie Zmluvy, alebo
- d) je z nášho vyjadrenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre Vás.
- Právo na odstúpenie od Zmluvy Vám neprislúcha, ak je vada Tovaru nevýznamná.
- V prípade, že ste si vadu na Tovare spôsobili sami, práva zo zodpovednosti za vady Vám neprislúchajú.
- Za vadu Tovaru sa nepovažuje opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, alebo v prípade použitého Tovaru opotrebenie zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania.
- Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
- a) dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
- b) predmet reklamácie;
- c) spôsob vybavenia reklamácie, ktorý požadujete;
- d) Vaše kontaktné údaje na účely informovania o vybavení reklamácie.
- Pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote, vady odstránime a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie. Ak táto lehota márne uplynie, máte právo odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu z Ceny.
- O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a zároveň Vám vystavíme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré ste povinní preukázať, napríklad dokladmi alebo potvrdeniami o cene dopravy. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, ste povinní pôvodný Tovar vrátiť. Náklady na jeho vrátenie hradíme My.
- Ak ste podnikateľom, ste povinný oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.
- Ak ste spotrebiteľom, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý má vadu, a to v lehote 24 mesiacov odo dňa prevzatia Tovaru.
-
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach týchto Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
- Právo na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu podľa čl. 7.3 týchto Podmienok máte iba v prípade, že konáte ako spotrebiteľ, teda fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo samostatného výkonu povolania. Ak nenakupujete ako spotrebiteľ, najmä ak Tovar nakupujete ako právnická osoba alebo v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, právo na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu sa na Vás nevzťahuje.
- V prípade, že ste spotrebiteľ, teda fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. pri kúpe tovaru do 14 dní odo dňa jeho prevzatia. Ak sme uzatvorili Zmluvu, ktorej predmetom je dodanie viacerých kusov Tovaru alebo dodanie Tovaru vo viacerých častiach, lehota na odstúpenie začína plynúť odo dňa prevzatia posledného kusu alebo časti Tovaru. Ak sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, lehota na odstúpenie začína plynúť odo dňa doručenia prvej dodávky.
- Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše kontaktné údaje uvedené v týchto Podmienkach). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár, ktorý Vám poskytujeme a ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto Podmienok.
- Ako spotrebiteľ nemáte právo odstúpiť od Zmluvy v prípadoch, keď je jej predmetom plnenie podľa § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z., najmä ak ide o dodanie Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa Vašich požiadaviek alebo prispôsobený Vašim osobným potrebám.
- Lehota na odstúpenie podľa čl. 7.3 týchto Podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám v jej priebehu odošlete oznámenie o odstúpení od Zmluvy.
- V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 7.3 ste povinní nám Tovar zaslať späť do 14 dní od odstúpenia, pričom znášate náklady spojené s jeho vrátením. Vy máte zároveň nárok na vrátenie Ceny za dopravu, avšak len do výšky nákladov najlacnejšieho spôsobu doručenia, ktorý sme pri nákupe ponúkali. Ak odstupujete od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z Našej strany, hradíme náklady na vrátenie Tovaru my – opäť maximálne do výšky najlacnejšieho ponúkaného spôsobu doručenia.
- V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na bankový účet, z ktorého bola platba prijatá, alebo na iný účet, ktorý uvediete v oznámení o odstúpení. Suma Vám však nebude vrátená skôr, ako obdržíme Tovar, alebo nám nepreukážete, že ste ho odoslali späť. Tovar nám prosím vracajte čistý, nepoškodený a pokiaľ možno v pôvodnom obale
- V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 7.3 zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom inak, než je nevyhnutné na zistenie jeho povahy, vlastností a funkčnosti – teda spôsobom, akým by ste sa s ním zoznamovali v kamennom obchode. Ak Vám ešte nebola Cena vrátená, sme oprávnení si nárok na náhradu tohto zníženia hodnoty započítať oproti Vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.
- Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred odovzdaním Tovaru, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody vyplývajúce z povahy Tovaru). Sme tiež oprávnení od Zmluvy odstúpiť, ak je zrejmé, že ste v Objednávke zámerne uviedli nesprávne údaje. Ak nakupujete Tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek a bez uvedenia dôvodu.
-
RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
- Výbavovanie podnetov a sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom e-mailovej adresy info@mivali.sk. Informáciu o vybavení podnetu Vám zašleme na Vašu kontaktnú e-mailovú adresu.
- Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vyplývajúcich zo Zmluvy je na Slovensku príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, IČO: 17331927, webová stránka: https://www.soi.sk. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, ak predávajúci vybavil reklamáciu zamietavo alebo na ňu nereagoval do 30 dní od jej doručenia. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu je možné podať najneskôr do 1 roka od odmietnutia vybavenia reklamácie.
- Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim – spotrebiteľom z kúpnej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom internetu je možné využiť aj platformu na riešenie sporov online, ktorá je dostupná na adrese:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
- Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, web: https://esc-sr.sk, je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov online.
-
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Ak náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (napr. ak budeme zasielať Tovar mimo územia Slovenskej republiky), vzťah sa vždy spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, toto dojednanie nemá vplyv na Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov krajiny, v ktorej máte obvyklý pobyt.
- Akákoľvek písomná korešpondencia medzi Nami a Vami bude prebiehať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v časti s identifikačnými údajmi. Korespondenciu budeme zasielať na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v Objednávke, alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.
- Zmluvu možno meniť iba na základe vzájomnej písomnej dohody. Vyhradzujeme si však právo jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Podmienky – takéto zmeny sa však nevzťahujú na už uzatvorené Zmluvy, ale len na tie, ktoré budú uzatvorené po nadobudnutí účinnosti týchto zmien.
- V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (napr. prírodné katastrofy, pandémie, výpadky dodávateľov, poruchy prevádzky a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu vzniknutú v dôsledku alebo v súvislosti s takýmito udalosťami. Ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
- Prílohou týchto Podmienok je vzorový formulár na uplatnenie reklamácie a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.
- Zmluva vrátane týchto Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás a nie je verejne prístupná. Vždy však od nás e-mailom obdržíte tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím, a teda budete mať k Zmluve prístup aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame si tieto dokumenty uložiť.
- Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 22. 7. 2025.
Príloha č. 1 – Reklamačný formulár
Príloha č. 2 – Formulár na odstúpenie od zmluvy